تلفن تماس : 0973 120 0917

این احتمال شایعی است که یکی از دلایل گیر کردن سوئیچ خودرو به خاطر قفل شدن فرمان ماشین شما می باشد. این مسئله باعث می شود تا نتوانید سوئیچ را از جای استارتر خودرو خارج کنید. 
از دلایل دیگر گیر کردن سوئیچ اتومبیل این است که اگر تمام موقعیت های قبلی را کنترل کردید و مشکلی نبود؛ یعنی اهرم دنده در حالت N یا P بود و موقعیت سوئیچ هم در درون استارت بررسی شد و روی گزینه Lock قرار داشت ولی باز هم شما نقادر نبودید سوئیچ را از جای خود خارج کنید؛ در این موارد کار دیگری که می‌توانید انجام دهید این است که فرمان ماشین را به سمت چپ و راست بچرخانید. برای بررسی دلیل گیر کردن سوئیچ داخل استارتر خودروتان به این موارد نگاهی بیندازید و با رعایت این ها از مشکل گیر کردن سوئیچ در استارتر جلوگیری نمایید:
1- اگر دنده در حالت پارک یا خلاص قرار نگیرد خودرو خاموش می شود قبل از خاموش کردن خودرو حتماً و حتماً دنده را در حالت خلاص قرار دهید تا سوئیچ هیچگاه داخل استارتر گیر نکند.
2- بعد از خاموش کردن ماشینتان باید سوئیچ را در حالت lock قرار دهید تا سوئیچ گیر نکند.
3- ممکن است هر بار که از سوئیچ ماشین استفاده می کنید گرد و خاک به داخل سوراخ استارتر ماشین نفوذ کند بهتر است از اسپری های روان کننده استفاده کنید.
4- آیا می دانید با نرسیدن برق کافی به کامپیوتر ماشین سوئیچ قفل می شود اگر موارد بالا را چک کردید و از سلامت باتری اطمینان حاصل نمایید. با روشن کردن چراغ های ماشین می توانید بفهمید باتری تمام شده است یا خیر.
مغزی سوئیچ وقتی معیوب است که سوئیچ یدک هم مثل قبل در استارتر گیر کند در این شرایط باید از گروه های کلید سازی معتبر کمک بگیرید تا مشکلتان را در اولین فرصت به راحتی حل نمایند.
انواع سوئیچ خودرو
روزهای سوئیچ های ارزان قیمت ماشین ها گذشته است. در گذشته دزدان و سارقان به راحتی می توانستند ماشین تان را به راحتی روشن کنند و بروند، چون نیاز به هیچ کدی برای روشن شدن ماشین نبود. این سوئیچ ها سوئیچ های ساده خودرو می باشند خوشبختانه آن ها دیگر قادر به انجام این کار نیستند! در حال حاضر تمامی سوئیچ و ریموت خودروها حتی خودروهای ایرانی، کلید کددار شده اند.
از سال های اخیر تا امروز خودروسازان کلیدهای کددار را با سوئیچ های ماشین قدیمی که نیازی به کددهی نداشتند عوض کردند. این سوئیچ های کد دار جدید دارای یک تراشه کامپیوتری تعبیه شده و برنامه ریزی شده کاملا یونیک هستند که تنها برای یک ماشین در تمام دنیا وجود دارد. مزیت این سیستم این است که افراد نیاز به کد ماشین شما علاوه بر کلید ماشین شما دارند. به دست آوردن کد سوئیچ ماشین می تواند ساعت ها برای یک دزد طول بکشد که باعث رها کردن خودرو توسط آن ها خواهد شد! سوئیچ های ضد سرقت موجب تسهیل کار صاحبان خودرو ها و بالا رفتن امنیت خودروها شده است.  

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز- خیابان همت شمالی، کوچه 9 ، جنب نانوایی

شماره تماس :  09171200973

شماره تماس :  09901200973

شماره تماس :  07136318005

ایمیل : info[at]kelidonline[dot]com